Adventkyrkan

Var med och förändra världen – Ett liv i taget

ADRA Sveriges insamling - Framtidshopp
Var med och förändra världen – Ett liv i taget

Gåvorna ger ADRA möjligheter att tillsammans med bland annat Sida hjälpa utsatta människor till egen försörjning och en bättre framtid.

Långsiktig utveckling och förändring börjar lokalt, det är individer som driver utveckling och i grupper har de möjlighet att nå sina gemensamma mål. Bygrupper eller CBO (Community Based Organisation) är en hörnsten för mycket av ADRAs arbete. Här sås frön till det som ger familjer utbildning, mat för dagen och tillgång till gemenskap och lokala lån. Var med och bidra till denna förändring så att fler kan få vara med och skapa sin framtid.

Vatten är en ofta viktig del i förändring, har man tillgång till vatten lokalt får man också tid till annat, att gå i skola, så och skörda i närheten där man bor och man kan ha en bättre hygien.

Mer information finns på följande länk ADRA Sverige - Framtidshopp

Här nedan hittar du ADRA Folder Framtidshopp eller Bli Framtidsfadder / Månadsgivare.

Swish: 123 900 7212
PG: 90 07 21-2